chillin'.

saturday. tre dagar kvar tills min arbetsintervju, jag är lite för peppad inför det.
hoppas det kommer gå smooth.

chillin' with le boyfriend som chillar on the floor.
vars nere på marknaden innan. hittade fina drömfångare, men hade inte pengar till en :((((
det får bli till våren!

beställde en svart päls från nelly nyss :D asfinfinfin.

nu ska jag och connysan chilla ännu mera. 
kanske ta en sväng i höstsolens värme och mysa all night long.
xx, have a lovely friday.
jag gillar inte bloggar.
btw, en undrade vars jag beställde mitt löshår.
svar; Rapunzel :)
jag gillade det inte, men längden och håret är fint. men för tunt!
jag brukar alltid sy egna clip-on på träns, för jag gör de alltid dubbla, men nej, det gör inte rapunzel.
inga mer beställningar därifrån :3

och jag fick MVG på mitt hudvårdsprov. congratulations :D

paws up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0