xoxo.

känner för att vara kreativ såhär lagom in på nattimmarna! men först ska jag borsta tänderna.
mi le boyfriend ska slå en pling till mig, som han alltid brukar göra. varit utan honom i SJU DAGAR.
fy.
ha en bra natt.
är happy about tomorrow.
och pengarna börjar sakta ta slut :((( inte ens haft de en vecka.
men allt ordnar sig. chillivippen!

föresten, om ni har dålig hud, får finnar och sådant. använd potatismjöl.
det torkar ut finnarna. det funkar för mig. min hud börjar redan bli bättre.
ett budget-tips!
xx.

paws up!
Postat av: SIBBE

Det är ju meningen att du ska rensa bort all skit från huden, återfukta den och sedan lägga på en skyddande salva, att torka ut huden är ju skitdåligt för den.

2011-08-30 @ 03:48:51
URL: http://sk3w.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0