fashiontoast!

varit i skolan  idag. det var fun, fun, fun, fun. ser framemot tre bra skolår, woh.
klasserna drog till textilmuseet för att spana in lite designers och sådant som vi blivande stylister främst skulle kunna jobba med. det var intressant. tog lite bilder med min phone. kan lägga upp imorgon.

sen efter det for jag hemåt, sen vidare till ullared. jag gillar ullared. där finns allting. billigt och bra.
jag hittade lite fina prylar till mitt rum. men köpte ingenting sådant. utan jag lämnade varuhuset med;
- en locktång, kanon bra!
- sminkpenslar, ansiktsmasker, nagelklippare, nagellack, nagelbortagning, skrubbhandskar.
- ljusslingor. (mysmysmys)
när vi kom hem så började jag fixa lite med mina kläder, sorterat efter färg och rensat bort lite plagg.
nu känns det stilrent och prydligt igen.
just det, på tisdag sker en förändring, eller ja, den kommande veckan. har ÄNTLIGEN bokat en klipptid.
ska sedan färga håret i en brun nyans, men jag kommer sakna mina orange/blonda toppar. ska också köpa nytt löshår.
jag kommer känna mig fin igen. utan löshår känner jag mig helt.. osäker. jag tycker att långt
hår är det snyggaste som finns. jag ska verkligen ta hand om mitt hår efter att jag klippt det.

och nu till lite annat. Fashiontoast (bilderna är därifrån) känner många säkerligen till. jag skulle gärna vilja ha henne garderob (GIMME)och hennes hår är ljuvligt. nej men exakt allt är ljuvligt. det går inte att inte känna sig träffad av inspirationens amor. puss.
och föresten, ingenting går upp mot ett par bra skrubbhandskar. makes the skin feel smoth and shiny.

paws up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0