well, oh well,

i was thinking about dying my hair red. inte rött-rött. för det skulle inte klä mig för fem öre, eller fem sekunder.
men en vinröd nyans. (varit inne på det här förut, bara aldrig blivit av)
jag är nyfiken på att testa det, vilket jag gjort x antal innan utan något som helst RESULTAT.
det har bara inte funkat på mitt hår :( antagligen för att färgprodukterna stinker lögner.
och antagligen för att mitt hår nästan varit svart.

wellohwell, det regnar ute, blir nästan aldrig förvånad anymore. bor ju i sveriges regnigaste stad.
så what to do när man har fritid. jag planerar att kolla klart på alla one tree hill säsonger.
blev precis klar med säsong ett, så nu är tvåan på väg ner :3
väntar på att conny ska fara hit, och mina creepers och min pälsjacka. (seeeegt)
jag ska fara till limmared vid 19 imorgon, vänta där i en timme för att sedan åka med conny in till
borås återigen. funfunfunfun. då får jag träffa honom lite tidigare!

väntar på jonna atm. hon ska hit. jag har ont i huvudet. jävla pimples :(
ha det bäst. puss.'
jag börjar bli awesome på photoshop!!!
kolla in detta bara :$

paws up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0