i bite my tounge.

pojkvännen i duschen.
jag, framför datorn, tumblin' like i usually do in the afternoons.

hittat lite nya roliga inspirerande tumblrs.
måste ha en daglig dos inspiration.

fick min första order från ELF igår och idag gjorde jag ytterligare än.
done wasting money this month :D
igår fick jag; en primer, tre sminkpenslar (olika slag), mineralfoundation, fixspray, lösfransar.
inte testat det ännu, men skall göra detta och återkomma med vad jag tyckte om de.

idag efter skolan, vid lunch, så drig jag till cecil för att köpa kinamat till conny, som är dödssjuk,
vilket jag också varit de senaste dagarna. men det börjar bli bättre. så jag överraskade honom :3
skulle ätit thaimat men blev inte så för han orkade inte gå till stan vilket man förstår.

btw, kommer dröja innan jag köper en systemkamera, men när jag väl har en, så blir det mer action och mindre snack.
chillivippen.
snack är allt jag har för tillfället.

tjocka är vi också. jag och le boyfriend. bara äter.
men vem älskar inte mat?
och i förraveckan fick jag min pälsjacka, stor och mysig :D
ph; tumblr

paws up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0