pyramid studs.

jag är alltid ivrig när jag väntar på posten. jag väntar fortfarande på mina sminkpenslar och lösfransar.
fått min Baseballtröja och idag, så fick jag mina nitar från Hongkong. att handla på ebay känns bra för plånkan.
oftast fria frakter beroende på vad man beställer. i love it.
nu ska jag stajla till lite plagg här hemma. kanske min skinnjacka. 
ha det fint, xo. det är skönt med lite kallare väder, eller ah, inte på mornarna i alla fall, då längtar man till värmen.
tycker inte om vintern eller hösten, men det är skönt med varierande klimat. bara det inte regnar :c

paws up!
Postat av: mimi

åh, värt! hoppas du kan visa upp dina creations senare :) du verkar så himla pysslig o kreativ asså.. loves it!

2011-11-16 @ 14:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0