fluffy.

"my boyfriend's so fluffy i'm gonna die"
han sitter där, helt söt och bara är som han brukar vara. oemotstånlig.
ska krypa ner i sängen snart. (kanske försöka slå vårat high score på nyan cat :$)
är ledig imorgon så vi far ner på stan, ska hjälpa mamma med tvätten och sådant.

en kär gammal vän hälsade på mig imorse. kände en sådan glädje inom mig. 
hon och hennes pojkvän + jag och conny ska fixa filmkväll någon dag snart.
it will be fun fun fun fun.

bloggen går i perfekt tempo också, mitt egna tempo.
vad skulle ni vilja se mer utav i bloggen? ger er fria händer nu, take a chance.
outfit-bilder, vardagsbilder, mera kollage, styletips och vad-ni-nu-kan-tänkas-komma-på?:3
vill att folk ska känna att den är värd att läsa och kika in på då och då, när man kanske inte
känner sig motiverad eller inspirerad.

-ha det fint, xo-

paws up!
Postat av: mimi

mer vardagsbilder hade vart awesome! o så är dina kollage alltid sjukt inspirerande. xx

2011-11-15 @ 08:33:41
Postat av: Anonym

Mer bilder från vardagen och så! :)

2011-11-18 @ 23:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0