:-)

grå, trist, mörk söndag.
ska sminka lite nu, inför det kommande dagarna ska man göra en sminkning till en låt.
(kommer bli superroligt)

conny är min försöksperson som vanligt.
haft en mysig helg, blekt håret, är inte alls nöjd.
topparna blev slitna, jag tror jag ska klippa mig i veckan.
annars ser det väl bra ut, förutom att det är torrt som hö.

xo, ni är fina.
sovmorgon imorgon, jippie.
har gjort klart mitt (svenska) tal också.
det handlar om personlig stil och ideal.
en annan sak som vore lite rolig, är i fall ni som läser min blogg skulle vilja lämna lite feedback.
skulle uppskattas :-)

paws up!
Postat av: pia

sv: taaack detsamma!!

2011-12-11 @ 20:07:09
URL: http://worrriedground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0