welcome to the good life.

sitter och spanar inspiration till framtida dagar, månader, år.
allting finns på tumblr. gillar alla pasteliga färger blandat med nitar och svart och rejäla, tunga prylar!
min tumblr finns här. (det är min egna inspirationsblogg. love it)
köpte en ansiktsprodukt idag. ansiktsvatten (toner) från Garnier, en grön flaska i alla fall.
ska se ifall det kan göra hyn bättre. i skolan lär vi oss allting om hudvård atm.
vars en ganska lugn dag där idag :3
sen träffade man på sin käraste bästa vän mitt i borås-vimlet.
nu ska jag brygga en kopp te, (måste hitta en fin te-kopp i stan imorgon)

drar party i trollhättan till helgen och nästa vecka kommer min babyboo.
chillivippen!

dagens dilemma; mitt löshår är för kort. dislike. men kom på ett knep, så det blir längre. men inte direkt smart.
gissa om jag redan saknar mitt hår, även om det var slitet. nu känns det för prydligt.

paws up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0