workworkwork!!!!11

kom precis hem från jobbet :D sommarsol ute, det glädjer mig så otroligt mycket.
var pigg som en mört när jag vaknade imorse runt 8. raska glada steg mot jobbet. dagarna går i fort tempo där.
(för er som inte vet så jobbar jag på ett äldreboende, några minuter ifrån mig)

THUMBS UP!
en vecka och fyra dagar kvar. cashflow i augusti och september och oktober.
när skolan börjar blir det att springa runt och lämna cv till olika affärer.
kan inte gå runt och leva på 1050 i månaden sen. det funkar inte.
(conny kanske flyttar hit till hösten. mitt hjärtas fröjd.)
ska träna lite, men först, lägga mig och grillas i solen. höres later-o.
ska träffa emzy-babe imorgon. på onsdag kommer conny och då firar vi 3 månader tillsammans.
blir en mängd äventyr i helgen. till götlaburg!


paws up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0