weheartit.

sitter och letar efter lite hår och smink inspiration tills kommande skollektioner. går ju stylist linjen så kan komma att behöva en rejäl dos av inspiration. man hittar väldigt mycket när man kikar runt på weheartit och tumblr.
i like!

skolan började som sagt förra veckan och lektionerna börjar riktigt imorgon. första hantverkslektionen! jag är peppad så det rycker. ikväll blir det att ta det lugnt och sakna min allra käraste conny. har for hem idag. det var inte alls roligt. men fick en fin sista timme tillsammans med honom.
efter skolan drog jag hem till mina morföräldrar för att äta middag och sen for jag vidare till stan och köpte en skjorta + dubbelkorsring samtidigt så gick en annan ring sönder :( dåligt, dåligt, dåligt!!!!!11

och jag har hittat en hårfärg som kanske kan få mitt hår ljusare. det enda som återstår att se är i fall det skulle fungera. ska testa så fort jag fått in pengar på kontot.

och jag ska börja blogga lite smått, t.ex som när jag känner för det. jag har NOLL tid för datorer nu när skolan är i gång osåvidare. men något inlägg då och då ska väl komma upp då  och då.

jag gillar min nya mobil också. har en HTC Wildfire S. är mycket nöjd med denna. men dock dålig batteringhållning så laddaren bör man ha med sig överallt.
nu ska jag fixa lite bilder från falkenberg. jag och conny vars där innan skolan började. det var hääärligt.
xx.
är sykligt dålig på att posta bilder på mig själv och outfits och annat grejs. skall bättra mig på den fronten.
chillivippen!

paws up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0