trust.

väldigt bra och fängslande film. ger en inblick i hur fucked up världen är, eller dess befolkning. riktigt äckligt
att veta att detta är den verklighet som man lever. att internet-äckel kanske bor i samma kvarter som en själv.
jag är glad att jag aldrig varit med om något sådant här, även om jag någon gång utsatt mig själv för risker.
handlingen är väldigt bra. skådespelarna är enastående. perfekta för var roll.
vilket gör den värd att se. cirka 1h och 45 min lång.
4,5/5 sockervaddsstänger får den!

paws up!
Postat av: Poffie! :*

Verkar helt klart som en sevärd film! Har aldrig hört något om den innan, så tack för tipset! :)

2011-08-02 @ 15:28:55
URL: http://verklighetsutflykt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0