ica maxi.

vars nere på ica maxi nyss. skulle köpa nytt värmeskydd, guardian angel från GOT2B, till håret och hårfärg. ska bli extreme makeover de kommande dagarna. spännande! köpte också torrshampoo, från GOT2B.
jag tycker de har väldigt bra produkter.
nu gör jag väl inte allt för mycket. börjar 10.30 imorgon.
har bara datorkunskap och på eftermiddagen har jag material och miljö. ska bli kul.
nu ska jag surpla i mig mitt heta söder te. la i en klick honung. vet ni att honung ökar fettförbränning? och likaså kanel?
ska börja krydda maten med kanel. och angående honugen, det räcker med två-tre skeder per dag.
smarta tips :3 chillivippen!

paws up!
Postat av: Sofia

Åh, asbra tips. Har nojat över om honung verkligen är bra eller dåligt att ha i teet. Och jag ääääälskar kanel såatteehh. NICE.

2011-08-28 @ 21:01:31
URL: http://saxxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0